اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کرونا در هرمزگان| 206 مبتلای جدید و 1 فوتی

معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 21 هزار و 343 مورد تست کرونا انجام شده است که با احتساب 206 مورد جدید در 24 ساعت اخیر، شمار کل مبتلایان به 4 هزار و 686 نفر رسید.

کرونا در هرمزگان| 206 مبتلای جدید و 1 فوتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر محمود حسین‌پور امشب در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 21 هزار و 343 مورد تست کرونا انجام شده است که با احتساب 206 مورد جدید در 24 ساعت اخیر، شمار کل مبتلایان به 4 هزار و 686 نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه یک فوتی نیز طی 24 ساعت اخیر داشتیم که از اتباع افاغنه بوده‌اند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان این که 11 نفر بیمار بدحال مبتلا به کرونا نیز در بیمارستان‌های استان بستری هستند، خاطرنشان کرد: شمار کل موارد فوتی نیز تا امروز به 57 نفر رسید.

دکتر حسین‌پور اضافه کرد: 206 مورد جدید شامل 60 نفر در بندرعباس، 44 نفر در بندرلنگه، 31 نفر در قشم، 25 نفر در بندرخمیر، 18 نفر در رودان، 11 نفر در میناب، 6 نفر در حاجی‌آباد، 6 نفر در جاسک، 3 نفر در کیش و دو نفر در سیریک بوده است.

وی شمار کل مبتلایان هر کدام از شهرستان‌های هرمزگان را بدین شرح اعلام کرد.

بندرعباس ۳۱۲۱ نفر، میناب ۳۹۶ نفر، قشم ۲۶۴ نفر، رودان ۲۵۵ نفر، بندرخمیر ۱۹۴ نفر، بندرلنگه ۱۵۹ نفر، حاجی‌آباد ۱۲۵ نفر، کیش ۶۷ نفر، جاسک ۳۶ نفر، بستک ۳۱ نفر، پارسیان ۲۴ نفر، سیریک ۱۰نفر و بشاگرد ۴ نفر

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول